5 παίκτες της Κ-17 στην ανδρική ομάδα
Με σταθερό προσανατολισμό στην ανάδειξη των ταλέντων από τις ακαδημίες της, η ομάδα μας προχώρησε στην προώθηση πέντε νεαρών ποδοσφαιριστών από το τμήμα Κ-17 στο ανδρικό τμήμα, ενόψει της αγωνιστικής περιόδου 2026-2027.
Πιστή στο αναπτυξιακό πλάνο που έχει χαράξει η Διοίκηση του Ομίλου, η ομάδα μας συνεχίζει να επενδύει στα τμήματα υποδομής, επιβραβεύοντας τη συστηματική δουλειά που γίνεται στις ακαδημίες. Έτσι, οι αθλητές μας Παναγιώτης Γουρτζελάς, Δημήτρης Κυριακόπουλος, Ηλίας Παναγιώτου, Ανδρέας Χρυσοβιτσάνος και Πέτρος Σαλάτας θα έχουν την ευκαιρία να αγωνιστούν από νωρίς σε επίπεδο ανδρικού ποδοσφαίρου.






